HTML

HÉTKÖZNAPOK

Kutyám ugyan nincs, de történeteim vannak.

Friss topikok

Nyári kaland közelharccal

2016.06.18. 22:12 élhetetlen

Sajátságos nyári kalandba keveredtem. Már írtam, hogy nincs kutyám, de időnként kapcsolatba kerülök mások kutyájával, ez előfordul bárkivel. Balaton, Öcsém lejött a feleségével, és a kutyájával, Picivel. Picivel találkoztam már, semmi gond, de nem töltöttünk kettesben semennyi időt. Nagyon meleg volt egész nap, és ahogy leértek, Öcsémék úgy gondolták, hogy fürdés.  Nem beszéltük meg elég alaposan a kutyával, hogy itt marad, majd jönnek, addig nyugi. Mivel láttam már kilincs lecsap, utánuk futok verziót, ráfordítottam a kulcsot. Eddig tartott az előre látásom. Pici, miután a kilincs nem működik, két lábra állt, és az első mancsaival elkezdte csépelni az üvegajtót, és őrjöngve ugatott. Nos, Pici annyira pici, hogy ágaskodás nélkül is így néz be az ablakon.

PICI-012.jpg

Nem akartam törés kárt, átöleltem hátulról az elég ideges kutyát, lefogtam az első lábait, ami, ugye, egy kemény közelharc volt, fej fej mellett, test test ellen, és a hátsó lábain bevonszoltam az előszobából a szobába, becsuktam a szobaajtót, az legalább nem üveg, és azt hittem, megoldottam a helyzetet, lerogytam az ágyam szélére pihenni. Az ágyam mögött van egy ablak, aminek az alsó felén van egy tükörfólia, hogy napközben ne lássanak be, de ez este, mikor kinn sötét van, benn ég a villany, akkor tükörként működik. Pici bepróbálkozott az ablakkal, két láb fel az ágyamra, és így meglátta az ellenséget. Amúgy is eléggé felhergelte már magát, aztán ott egy másik kutya. Hátsó láb is fel az ágyra, támadás. Na, ezt sem akarom, az az ablak is sokba került, kutyát átölelem, megint fej, fej, test, test, leemelem az ágyról. Próbálom nyugtatni, de hát ez nem megy. Közben Öcsémék már hallották a vízben, hogy balhé van, ideje hazamenni, mert úgy látszik, nagyon összevesztek. Hazajöttek, elvitték Picit is a vízbe, este tízkor már senkit nem érdekel, Pici viszont másnap sem állt szóba velem, lehet, hogy így maradunk, hogy én voltam az, aki valamikor inzultálta. Nekem viszont csak másnap jutott eszembe, hogy a közelharcok során a kutya meg is haraphatott volna.  Szerencsére, ez a kutyának sem jutott eszébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyatlanul.blog.hu/api/trackback/id/tr258657312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása