HTML

HÉTKÖZNAPOK

Kutyám ugyan nincs, de történeteim vannak.

Friss topikok

Irigy, irigy Operaház..

2013.01.01. 17:22 élhetetlen

Túl vagyok életem felén (valószínűen jóval). Örülök az Erkel megnyitásának, kiváncsian várom az új előadásokat, felújításokat, de... A múltam, és az Operaház múltja. Szerintem nem vagyok egyedül, akibe "beégtek" bizonyos előadások, és szívesen nézné újra otthon. Kb évente kitör rajtam, hogy megpróbálom. Ilyenkor telefonálok, volt már, hogy lekapcsoltak a műszakhoz, ők nem tehetnek semmit. Aztán próbálkoztam e-mail-lel a megfoghatatlan "ügyvezetőnél". Ezt mellékelem: 

T ügyvezető!

Bocsánat, egy nagyon egyszerű problémám van, Biztosan nagyon szép az Operaház jövője, vevő vagyok rá, de abban a korban vagyok már, hogy a múltja is érdekel. Belémivódtak bizonyos előadások, amik vagy lekerültek a műsorról, vagy felújítják őket, de azt nem vagyok képes megérteni, hogy miért nem teszik közkincsé ezeket. A Madách, ha kihoz egy musicalt, már ott van a CD, DVD. Önöknek minden előadásról van felvételük. (bocs, már telefonon is próbálkoztam, az ellenérv az volt, hogy egy kamerás felvételük van csak, nem vágott film, de én a nézőtéren is csak egy helyen ülök, és ha ráírják, hogy egy kamerás színpadkép, senki nem fog reklamálni, legfeljebb nem 6, csak 4 ezer! Az előállítási költség fillérek.)

Ilyen pl. A bahcsiszerályi szökőkút, ifj, és id. Nagy Zoltánnal, a Kákszakállú még a tepsis változat előtt, a Ring még vetítés nélkül, kosztümösen, és elvonási tüneteim kezelésére (hat év maradt ki) a Saloméből beszereztem egy Covent Garden-es felvételt, de a magyar szebb volt!

Ez még csak nem is pénzkérdés, ez egyszerű döntés, nem hiszem, hogy megoldhatalan, és sok embert tenne boldoggá!

Választ sem kaptam, nem értem, miért

Valaki, akinek van befolyása a dolgokra, beszéljen már valakivel, és tegyék meg nekem/nekünk ezt a szívességet. Ezek az előadások ne csak egy archivumban rohadjanak. Segítsenek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyatlanul.blog.hu/api/trackback/id/tr434903336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása