HTML

HÉTKÖZNAPOK

Kutyám ugyan nincs, de történeteim vannak.

Friss topikok

Denevér, és a frász

2014.09.08. 15:09 élhetetlen

Egy másik bejegyzés indított arra, hogy leírjam a saját esetemet.

Denevér, és a frász. Az első kalandnál szerencsém volt, vendégek voltak, és a pár fiútagja egy hős. Mellette még én is bátornak éreztem magam. Berepült (nem a fiú), először megpróbáltuk egy lepedővel az ablak felé „szorítani”, nem jött be. Persze fáradt, néha a földön landolt. Törölközö (ez a fiú próbálkozása volt, mert itt már közel kell menni), elszabadult. Több sikertelen kísérlet után, mikor újra a földön volt szegény, a srác lekapta a tornacipőjét és ráborította. Megvan. A köv. negyedóra azzal telt, hogy az ablakon kinyúlva megpróbálja távozásra bírni a cipőjéből az állatot, aki végre talált egy kellemes, sötét zugot.

A másik eset húzósabb volt, a szél lekapta a fakeretes szúnyoghálómat, de tél van, szúnyog nincs, nem vacakoltam a visszaszereléssel. Azt, hogy mitől ébredt fel itt a Gellérthegy valamelyik barlangjában, és miért indult el vadászni, most sem tudom. Az esti műsor, amig zuhanyozok, addig a hálóban szellőztetek. Becsukom az ablakot, lefekszem, villany lekapcs, két perc múlva beindul egy ventilátor a fejem felett. Villany fekapcs, egy denevér köröz a fejem felett. Még semmi pánik, kinyitottam az ablakot, becsuktam a szekrényajtót, és a mosókonyha ajtaját (a hálóból nyílik, ez van), és egy szál semmiben kimenekültem a nappaliba. Résnyire az ajtó, benézek, ez nem megy, mert amilyen irányba körözött, onnét nézve az ablaktábla eltakarta az ablaknyílást. Nem fog kitalálni. Gondol, gondol, meg tudom én ezt fogni, törülköző, beóvakodok félig, szerencsétlen a háló közepén a földön, és kiterjesztett szárnyakkal elkezdett felém mászni. Na, az idegeim itt mondták fel a szolgálatot, (igen, egy pókhoz, egy kukachoz sem merek hozzányúlni), ajtó becsuk, hajnalig ültem egy szál semmiben a nappaliban. Ötkor hívtam a barátnőm férjét (mielőtt elindul vidékre), jöjjön, csináljon valamit, nem merek bemenni, felöltözni sem tudok munkára, mert a bugyim is a hálóban van. Jött, átkutatta a hálót, denevér nincs, mégis elment. Délután ott tettem-vettem, mostam, teregettem, semmi. Este lefekszem, indul a ventilátor. Valószínű, hogy a karnis tetején szunyált egyet, ott nem kerestük. Még egy éjszaka a nappaliban, és azt hiszem, elfáradt annyira, hogy már a földről nézett körül, és megtalálta a nyitott ablakot. Elgondolkoztam, hogy mit kellett volna tennem. Ha a macska fenn van a fán, ki lehet hívni a tűzoltókat (bár tíz éve ez lehet, hogy csak Angliában működött). Éjszaka ki üzemel, rendőrség, tűzoltóság? Kijönnek, és az állat közben elment? Én kötök ki a pszichiátrián?

Most már nagyon körül vagyok szúnyoghálózva.

Szólj hozzá!

Címkék: denevér

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyatlanul.blog.hu/api/trackback/id/tr136680607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása