HTML

HÉTKÖZNAPOK

Kutyám ugyan nincs, de történeteim vannak.

Friss topikok

Hogyan lett karácsonyfám

2013.12.25. 16:51 élhetetlen

Hogyan lett karácsonyfám.

Egyedül élek, és ötven éves koromig hazajártam a szüleimhez karácsonyozni, fel sem merült a saját karácsonyfa ötlete. Aztán előbb Apu, majd Anyu meghalt, és nem megyek haza. Amig hazajártam, az ismerőseimmel a karácsonyi találkozások lementek max 23-ig, és így senkinek nem tűnt fel, hogy nincs fa. Utána összejött a nagy futam. Baráti család férfi tagja 24-én délelőtt jött át, és megkérdezte, hogy hol a karácsonyfám. Én, nincs, nem volt, nem lesz, nem kezdek el vén fejjel bohóckodni. Meghallgatta. Elment. Húsz perc múlva csengetnek, nyitok, bepánikolok. Ott áll a barátom egy fával. Ijedtemben majdnem kitoltam a lépcsőházba, ilyesmiket mondva, hogy se tartóm, se diszem, és egyáltalán, én nem akarom. Megoldotta, a felmosóvödröt becsomagolta arany fóliába (az volt), beállította a fát. „Arany” golyófüzéreim voltak, mert az asztalra lerakott fenyőágat ezzel szoktam köríteni. Lett karácsonyfám. Voltam olyan hálátlan és gátlástalan, hogy január közepén még elpanaszoltam Neki, hogy mekkora gond volt eltüntetni a fát. Ezek után a következő évben cserepes fenyőt kaptam, ami csak augusztusban pusztult el. Akkor már a föld eltávolítása is gondot okozott (8. emelet). Beadtam a derekamat, lesz karácsonyfám, megegyeztünk, hogy legyen az övé az az „öröm”, hogy minden minden évben Ő veszi meg a fámat, és beállítja nekem, és most ott tartok, hogy már évek óta nagyon örűlök a karácsonyfámnak.

FENYŐ-1.jpg

 

Na, ez az idei, gyönyörű. Az egyik kolléganőm kiröhögött, mert, mint mondta, ahhoz képest, hogy soha nem akartam karácsonyfát, és ezt hangoztattam is, pár éve swarovski kristályokból csináltam karácsonyfadiszt, (azok a lelógók), hát igen. És most boldog vagyok a karácsonyfámmal. Ennyit a szeretetről!

 

Szólj hozzá!

Címkék: Karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyatlanul.blog.hu/api/trackback/id/tr255708264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása